בניית דפי נחיתה ממירים

מדריך לבניית דפי נחיתה (Landing Pages)

כיום על מנת לגייס פניות חדשים לעסק שלך מהאינטרנט אתה כנראה תצטרך לבנות דפי נחיתה. מאוד חשוב שדף נחיתה יהיה בנוי ברמה מקצועית,אחר אתם מסתכנים בבזבוז כסף לשווה שלא יביא תוצאות.
לכן טיפ חשוב לבנות יותר מדף נחיתה אחד על מנת לעשות אופטימיזציה ביניהם.

המדריך הזה עבור כל בעל עסק או שמעוניין לבנות דף נחיתה בעל ביצועים טובים או לשפר את דפי הנחיתה הקיימים בעסק שלו. חשוב מאוד לעבור על כל המרכיבים של הדף כדי לדעת בדיוק מה לשים ואיפה

"דפי נחיתה עם מספר הצעות מביאות פי 3 פחות פניות(לידים)  מאשר דפים עם הצעה אחת בלבד"

אז מהו בעצם דף נחיתה?

הרבה עסקים נופלים בשלב זה של המדריך.נבהיר נקודה חשובה. דף הבית של האתר אינה דף נחיתה.  ליתר דיוק – אף דף של האתר, כגון אודות, דפי מכירה וכו… אינם דפי נחיתה.

דפי נחיתה הם בדרך כלל דפים מקדימים אשר נועדו לשרת מטרה נקודתית. ברוב המקרים מטרה תהיה איסוף פניות של המבקר. 

דוגמת שם, אימייל וטלפון, אך היא יכולה להכיל הרשמה לשירות, הורדת מדריך או ביצוע תשלום. לא משנה מהי המטרה, הדף אמור להתמקד אך ורק בה.

1. כותרת

כותרת היא בין השלבים הקריטיים של הדף, שאליה צריך לשים לב בזמן הקמה.בדרך כלל זו תהיה ההצעה הייחודית שאתם מציעים.

תפקידה לתפוס את תשומת הלב של המבקר בשניות הראשונות.

2. הצעה ללקוח

אחת הסיבות טובות למבקר להישאר בדף ולבצע פעולה רצויה, היא הצעה מעניינת וייחודית. אותו שירות או מוצר שיבדיל אותכם מהמתחרים, קהל המטרה אליו אתם מכוונים.

3. הנעה לפעולה (call-to-action) של המבקר

הקלקה של המבקר על אותו שירות או מוצר שאתם מציעים (“הנעה לפעולה” בשפה המקצועית). זה יכול להיות כפתור בעמוד, קישור לעמוד אחר או טופס השארת פרטים.

בגדול זה שלושת הדברים המצריכים מדף נחיתה בסיסי. ניתן ואף רצוי לכלול בדפי הנחיתה אלמנטים כמו תמונות, סרטונים או חוות דעת.אך לדעת מומחי הבונים - כמה שהדף יותר פשוט כך הוא ממיר יותר.

לסיכום

במדריך הזה עברנו על כל המרכיבים החשובים של דף נחיתה איכותי. חשוב מאוד לציין שבעולם האינטרנטי של היום ריכוז של המשתמש עומד 7 שניות בלבד לפני שהוא מדפדף אלה. לכן חשוב מאוד בזמן בניית דפי נחיתה כחלק מ-A\B טסטינג (בדיקות מה יותר טוב) לבדוק מספר דפים על תגובות המשתמש ולבחור בזה שמניב הכי טוב.

כל האלמנטים השיווקיים בעמוד כגון (כותרת מושכת,הצעה שקשה לעמוד לפניה,סרטון קצר ומדליק,הנעה לפעולה מובנת למבקר) יכולים להעלות משמעותית את יחס ההמרה.

כמו כן ניתן לתת למבקר הצעה נוספת מיד לאחר סיים להשלים את הפעולה הרצויה. תציעו לו הרשמה לניוזלטר(רשימת תפוצה).

אם הגעתם עד לכאן, כל הכבוד! עכשיו אתם יודעים את כל מה שצריך לדעת כדי להתחיל לבנות דפי נחיתה איכותיים ולהתחיל להגדיל את כמות הפניות בעסק שלכם.

 

תגובה חדשה