איך לבחור נכון את בונה האתרים?

כיום ובמיוחד לרגע כתיבת שורות אלה עסקים מבינים שהם צריכים להיות נוכחים ברשת האינטרנט,וזמינים תמיד ללקוח לא משנה איפה הוא נמצא. כמעט כל עסק היום מתחזק אתר אינטרנט, אך לא תמיד האתר מעוצב ובנוי טוב. לכן צריך בונה אתרים מקצועי שיעזור בנושא.

ספקי שירות בניית אתרים

למרות שניתן היום למצוא אתרים רבים המאפשרים לכל עסק לבנות עבור עצמו אתר(פשוט) לעסק שלו, כדאי וחשוב לדעת כי כמו כל מקצוע, בניית אתרים היא אכן מקצוע לכל דבר.

על מנת לקבל שירות בניית אתרים מקצועי, ניתן לעשות זאת בכמה דרכים:

להיכנס לחיפוש של גוגל לקרוא תגובות של לקוחות מרוצים.

להיכנס לאתר חברה המתמחה בבניית אתרים, מיתוג עסקי, ובניית לוגו שכן כל אלה ביחד ועוד אלמנטים הם חיוניים לבנייתו של אתר מקצועי שיקדם את העסק שלכם.

מומלץ להתרשם מתיק העבודות של אותה חברה. ולראות אולי בנתה בעבר אתר או שירות למוצר דומה לשלכם. ככה יהיה לכם יותר קל לקבל החלטה.

תהליך בניה של אתר לעסק

בניית אתר לעסק היא תהליך המתבצע בשלבים הבאים :

  1. שיחת היכרות עם הלקוח והעסק שלו – זהו שלב ההיכרות הראשונית, בו לומדים להכיר את העסק, החברה או המוצר שלכם, ובו תקבלו הדרכה והסבר על השלבים אותם עברו ביחד עד לקבלת התוצר הסופי של אתר אינטרנט חדש ומעוצב עבור העסק שלכם. 
  2.  אפיון העסק – זהו השלב בו לקוח יענה על מספר שאלות ממוקדות, שיגדירו את הצרכים הדגשים החשובים ליישום בעת עיצוב האתר. הקו העיצובי הצבעים השולטים, ועוד בקשות ודרישות עיצוביות לקראת תחילת העבודה.
  3. מחקר ותכנון – שלב חקירת התחום והענף של העסק שלכם, אפיון קהל היעד וצרכיו והחלטה על יעדי פרויקטים מותאמי דרישת לקוח.
  4. בניית מבנה לוגי – בניית בסיס המבנה הכללי של האתר, לפני תחילת העיצוב,
  5. עיצוב ממשק משתמש – שלב עיצוב המסכים הראשיים, ומסכי המשנה, תוך שילוב קונספט עיצובי עם פונקציונליות האתר.
  6. מוקאפ – העלאת סקיצות עיצוביות על מנת להמחיש את מראהו הראשוני של האתר לפני מעברים והנפשות לקבלת משוב לקוח לפני הטמעה סופית.
  7. בניית אתר רספונסיבי – התאמת האתר למכשירים ניידים כך יגיב לסוגים שונים של מסכים ורזולוציות.

 

תגובה חדשה